Κανόνες λειτουργίας της κλινικής:

Δεχόμαστε περιστατικά, μόνο κατόπιν ραντεβού, καθημερινά από τις 10:30 έως τις 14:00 και από τις 18:30 έως τις 21:00. Τις ώρες μεταξύ 14:00 και 18:30, μπορείτε να καλείτε την γραμματεία για να κλείνετε ραντεβού. Τις βραδινές ώρες μεταξύ 21:00 και 03:00, μπορείτε να καλείτε για ραντεβού όταν έχετε επείγοντα περιστατικά. Σε περίπτωση επείγοντος πρέπει πάντα να προηγείται μια κλήση στο τηλέφωνο της κλινικής ώστε να ενημερώνεστε για το αν υπάρχει δυνατότητα άμεσης εξυπηρέτησης. Αυτό απαιτείται διότι σε μια κλινική δεύτερης γνώμης τα επείγοντα και τα σοβαρά περιστατικά έρχονται με μεγαλύτερη συχνότητα. Αν οι ιατροί είναι απασχολημένοι με άλλο σοβαρό περιστατικό ή χειρουργείο, θα σας παραπέμψουν στο κοντινότερο σε εσάς κτηνιατρείο ή κλινική. Δεν αναλαμβάνουμε ταυτόχρονα 2 περιστατικά διότι θέλουμε να παρέχουμε σε όλα το 100% των δυνατοτήτων μας. Παρακαλούμε σεβαστείτε τους κανόνες λειτουργίας για μια ευχάριστη και ομαλή συνεργασία.

Μέτρα ασφαλείας στον χώρο της κλινικής:


Στην κλινική λειτουργούν κάμερες ασφαλείας με καταγραφικό σύστημα (ν.2472/1997), σύστημα συναγερμού ενώ εργάζεται και φύλακας. Έτσι διασφαλίζεται η προστασία του χώρου και την αποφυγή περιστατικών εγκατάλειψης  ζώων εντός ή εκτός της κλινικής. Οι τηλεφωνικές κλήσεις καταγράφονται. Όλα τα περιστατικά εγκατάλειψης ή κακοποίησης ζώων καθώς και μη κόσμιες συμπεριφορές θα οδηγούν σε όλες τις προβλεπόμενες νόμιμες ενέργειες από εμάς. Παρακαλούμε σεβαστείτε τους κανόνες λειτουργίας για μια ευχάριστη και ομαλή συνεργασία.

Επείγοντα περιστατικά μεταξύ 21:00 με 03:00 το πρωί (Νυχτερινό πρωτόκολλο ασφαλείας):


Η κλινική δέχεται βραδινά επείγοντα περιστατικά μόνο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού. Κανένα περιστατικό δεν γίνεται δεκτό στην νυχτερινή βάρδια αν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση. Δεν απαντάμε σε αριθμούς με απόκρυψη, για λογούς ασφάλειας του προσωπικού. Για τον ίδιο λόγο αλλά και για την διασφάλιση της ποιότητας υπηρεσιών οι τηλεφωνικές κλήσεις καταγράφονται. Σε περίπτωση υβριστικής ή επιθετικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική συνεννόηση το περιστατικό δεν θα γίνεται δεκτό  ενώ μπορεί να κινηθούν και περαιτέρω νομικές ενέργειες από εμάς. Στο εξεταστήριο εισέρχεται μόνο ο ιδιοκτήτης (ένα άτομο) και το ασθενές ζώο. Αν στην κλινική έχουν έρθει επιπλέον άτομα τότε περιμένουν στην αίθουσα αναμονής για λογούς ασφαλείας και αποφυγή συνωστισμού στο εξεταστήριο. Οι κανόνες λειτουργίας έχουν διαμορφωθεί με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση και την μέγιστη ασφάλεια.

Βραδινά περιστατικά και κόστος

Όλα τα βραδινά περιστατικά έχουν επιπλέον οικονομική επιβάρυνση στην επίσκεψη, λόγω απασχόλησης προσωπικού πέραν του κανονικού ωραρίου. Οι κτηνίατροι μας εργάζονται με σκοπό την αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων για τα κατοικίδια σας, σε ώρες δύσκολες για οποιοδήποτε εργαζόμενο. Παρακαλώ δείξτε τους τον ανάλογο σεβασμό. Όλοι οι ιδιοκτήτες πρέπει να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα. Έτσι, σε περίπτωση που αδυνατούν να καλύψουν άμεσα το συνολικό κόστος των υπηρεσιών, θα μπορούν την αφήσουν προσωρινά στην κλινική και να συμπληρώσουν μια υπεύθυνη δήλωση χρεωστούμενων (ν.105). Αυτό γίνετε ώστε να διασφαλίζεται η άμεση παροχή υπηρεσιών προς όλα τα ζώα σε επείγουσες καταστάσεις και ταυτόχρονα να εξασφαλίζεται η αμοιβή των υπηρεσιών που παρέχονται. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω κανόνες λειτουργίας διατηρούμε το δικαίωμα να σας παραπέμψουμε σε συναδέλφους.

Βρήκα ένα αδέσποτο ζώο. Τι κάνω;

O νόμος ορίζει ως κηδεμόνα και οικονομικά υπεύθυνο για τα αδέσποτα ζώα ενός δήμου τον ίδιο τον δήμο. Κάθε δήμος πρέπει να ορίζει πενταμελή επιτροπή διαχείρισης αδέσποτων, συνεργείο περισυλλογής αδέσποτων και σύμβαση με κτηνίατρο για παροχή υπηρεσιών (άρθρο 9 του ν. 4039/2012) http://www.odigostoupoliti.eu/nomos-42352014-zoa-sintrofias-ke-adespota/ . Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον δήμο όπου βρήκατε το τραυματισμένο αδέσποτο ζωάκι. Ο νόμος επίσης ορίζει ότι οι μοναδικοί υπεύθυνοι να περισυλλέγουν και να περιθάλπουν αδέσποτα ζώα είναι οι εργαζόμενοι του αντίστοιχου τμήματος του δήμου και ο συμβεβλημένος  κτηνίατρος, αντίστοιχα.

 Σε περίπτωση που βρείτε κάποιο ζωάκι σε κίνδυνο θα πρέπει να απευθυνθείτε στον δήμο της περιοχής όπου βρέθηκε. Εκεί θα ζητήσετε την δωρεάν περισυλλογή και περίθαλψη του. Αν η κατάσταση του ζώου είναι κρίσιμη και έχει κλείσει ο δήμος ή ο συμβεβλημένος κτηνίατρος, τότε θα απευθυνθείτε σε κοντινό ιδιώτη κτηνίατρο ή κλινική ώστε να το μεταφέρετε και να δοθούν οι πρώτες βοήθειες με δικά σας έξοδα. Τα έξοδα αυτά μπορείτε μετά να τα απαιτήσετε από τον αρμόδιο δήμο.

Πρωτόκολλο προσκόμισης αδέσποτου ζώου στην κλινική μας:


Παρακαλώ, αρχικά διαβάστε την προηγούμενη παράγραφο (τίτλος: Βρήκα ένα αδέσποτο ζώο. Τι κάνω?). Αν ανήκετε σε μια από τις τελευταίες 3 περιπτώσεις τότε διαβάστε παρακάτω:

Αρχικά θα καλέσετε την κλινική στο τηλέφωνο και θα ενημερώσετε για την κατάσταση του ζώου. Κατόπιν συνεννόησης θα κλείσετε ραντεβού ώστε να προσκομίσετε οι ίδιοι το ζώο στην κλινική. Θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας, υποχρεωτικά, την ταυτότητα σας ώστε να γίνει καταγραφή των στοιχείων σας και του περιστατικού. Θα πρέπει να καλύψετε το πλήρες κόστος των υπηρεσιών, όπως διαμορφώνεται την ημέρα και την ώρα της προσκόμισης. Αν δεν έχετε το συνολικό ποσό της αμοιβής των υπηρεσιών θα χρειαστεί να υπογράψετε μια υπεύθυνη δήλωση χρωστούμενων και θα πάρετε μια απόδειξη επί πιστώσει. Επιπλέον, θα χρειαστεί να αφήσετε την ταυτότητα σας ως προσωρινό ενέχυρο, τόσο σε περίπτωση χρωστούμενων όσο και στην περίπτωση νοσηλείας. Αυτό γίνεται προς αποφυγή περιστατικών εγκατάλειψης του ζώου στην κλινική. Όταν επαναλειτουργήσει την επόμενη μέρα ο δήμος θα πρέπει να μεταφέρετε το ζώο στον συμβεβλημένο κτηνίατρο. Θα το παραλάβετε μαζί με ένα σύντομο ιστορικό από εμάς.

Το πρωτόκολλο προσκόμισης έχει διαμορφωθεί ώστε να διασφαλίζεται η παροχή υπηρεσιών προς όλα τα ζώα σε επείγουσες καταστάσεις. Ταυτόχρονα, εξασφαλίζεται η αμοιβή των υπηρεσιών που παρέχονται και η διευκόλυνση των ανθρώπων που προσκομίζουν το ζώο. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω κανόνες λειτουργίας η κλινική διατηρεί το δικαίωμα να σας παραπέμψει σε συναδέλφους.

Συμμόρφωση με GDPR 2018 και πολιτική προστασίας των δεδομένων σας:


1. Βασικές μας πεποιθήσεις σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και την προστασία των δεδομένων:


Το απόρρητο των χρηστών και η προστασία των δεδομένων είναι ανθρώπινα δικαιώματα.
Έχουμε υποχρέωση να προστατεύουμε τους ανθρώπους μέσα στα δεδομένα μας.
Τα δεδομένα αποτελούν ευθύνη, πρέπει να συλλέγονται και να επεξεργάζονται μόνο όταν είναι απολύτως αναγκαία
Μπορείτε να περιηγηθείτε εντελώς ανώνυμα (χωρίς cookies) διάμεσου της ανώνυμης περιήγησης.
Ποτέ δεν θα πουλήσουμε, νοικιάσουμε ή διανείμουμε με οποιονδήποτε τρόπο ή θα δημοσιοποιούμε τα προσωπικά σας στοιχεία (εξαιρούνται περιπτώσεις όπου έχουν διενεργηθεί πράξεις που επιφέρουν ποινικές κυρώσεις με βάση την Ελληνική νομοθεσία π.χ. κακοποίηση, συκοφαντική δυσφήμιση κ.α.). Πρόσβαση σε αυτά έχει μόνο το αρμόδιο προσωπικό της κλινικής. Το ίδιο ισχύει και για τα στοιχεία επικοινωνίας που έχουμε λάβει με την συγκατάθεση σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το προσωπικό της κλινικής και να ζητήσετε πρόσβαση, ενημέρωση ή διαγραφή των παραπάνω στοιχείων.

2. Σχετική Νομοθεσία


O ιστότοπος https://kmy.gr έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να συμμορφώνεται με την ακόλουθη εθνική και διεθνή νομοθεσία όσον αφορά την προστασία δεδομένων και την ιδιωτική ζωή των χρηστών:
EU Data Protection Directive 1995 (DPD)
EU General Data Protection Regulation 2018 (GDPR)
Η συμμόρφωση του εν λόγω δικτυακού τόπου με την προαναφερθείσα νομοθεσία, σημαίνει ότι αυτός ο ιστότοπος πιθανώς συμμορφώνεται με τη νομοθεσία για την προστασία δεδομένων και τη νομοθεσία περί απορρήτου των χρηστών που έχουν θεσπιστεί και σε άλλες χώρες και εδάφη. Εάν δεν είστε βέβαιοι για το αν ο ιστότοπος αυτός συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων και προστασίας προσωπικών δεδομένων της χώρας σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την κλινική για διευκρινίσεις.

3. Προσωπικές πληροφορίες που συλλέγει αυτός ο ιστότοπος και γιατί τις συλλέγουμε:


O ιστότοπος https://kmy.gr συλλέγει και χρησιμοποιεί προσωπικές πληροφορίες για τους ακόλουθους λόγους:

3.1 Παρακολούθηση επισκέψεων ιστότοπου:


Όπως και οι περισσότεροι ιστότοποι, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics (GA) για την παρακολούθηση της αλληλεπίδρασης του χρήστη. Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να καθορίσουμε τον αριθμό των ατόμων που χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας, για να κατανοήσουμε καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουν και χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες μας και για να δουν το ταξίδι τους μέσω του ιστότοπου.Παρόλο που το GA καταγράφει δεδομένα όπως η γεωγραφική θέση, η συσκευή, το πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο και το λειτουργικό σας σύστημα, καμία από αυτές τις πληροφορίες δεν σας ταυτοποιεί προσωπικά. Τα GA καταγράφουν επίσης τη διεύθυνση IP του υπολογιστή σας, η οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την προσωπική σας αναγνώριση, αλλά η Google δεν μας παρέχει πρόσβαση σε αυτό. Θεωρούμε ότι η Google είναι επεξεργαστής δεδομένων τρίτου μέρους (βλ. Ενότητα 6.0 παρακάτω).Τα GA χρησιμοποιεί cookies, λεπτομέρειες για τα οποία μπορείτε να βρείτε στο Google’s developer guides.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί την εφαρμογή analytics.js του GA.Η απενεργοποίηση των cookies στο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο θα αποτρέψει τον GA από την παρακολούθηση οποιουδήποτε μέρους της επίσκεψής σας σε σελίδες αυτού του ιστότοπου.

4. Πώς αποθηκεύουμε τα προσωπικά σας στοιχεία:

Για την περιήγησή σας στον ιστότοπο https://kmy.gr δεν απαιτείται καμία εισαγωγή των προσωπικών σας στοιχείων, παρά μόνο στην περίπτωση που επιθυμείτε να έλθετε σε επικοινωνία μαζί μας μέσω του email ή κάνοντας κλήση στο τηλεφωνικό μας κέντρο.

5. Πληροφορίες σχετικές με τον διακομιστή αυτού του ιστότοπου:

Αυτή η ιστοσελίδα φιλοξενείται από την pointer.gr και την με τεχνολογίες οι οποίες συναντώνται σε datacenters παγκόσμιας κλάσης.

6. Οι επεξεργαστές δεδομένων τρίτου μέρους που χρησιμοποιούμε:

Χρησιμοποιούμε έναν αριθμό τρίτων μερών για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων εκ μέρους μας. Αυτά έχουν επιλεγεί προσεκτικά και όλα αυτά συμμορφώνονται με τη νομοθεσία που ορίζεται στο τμήμα 2.0. Και τα 2 από αυτά τα τρίτα μέρη έχουν την έδρα τους στις ΗΠΑ και είναι συμβατά με το EU-U.S Privacy Shield.
Google Privacy policy & Google analytics

7. Παραβιάσεις Δεδομένων – Κανόνες λειτουργίας:

 Θα αναφέρουμε τυχόν παράνομη παραβίαση δεδομένων της βάσης δεδομένων αυτού του ιστοτόπου ή της βάσης δεδομένων κάθε τρίτου μέρους επεξεργασίας δεδομένων σε οποιοδήποτε και όλα τα σχετικά πρόσωπα και αρχές εντός 72 ωρών από την παραβίαση εάν είναι προφανές ότι τα προσωπικά δεδομένα που αποθηκεύονται σε αναγνωρίσιμη μορφή έχουν κλαπεί.

8.Αλλαγές στην πολιτική απορρήτου μας:

Η πολιτική απορρήτου μπορεί να αλλάζει από καιρό σε καιρό σύμφωνα με τη νομοθεσία ή τις εξελίξεις στον κλάδο. Δεν θα ενημερώσουμε ρητά τους πελάτες μας ή τους χρήστες του ιστότοπου για αυτές τις αλλαγές. Αντ ‘αυτού, σας συνιστούμε να ελέγχετε περιστασιακά αυτή τη σελίδα για τυχόν αλλαγές πολιτικής. Ειδικές αλλαγές πολιτικής και ενημερώσεις αναφέρονται στο αρχείο καταγραφής αλλαγών παρακάτω.

9.1 Καταγραφής Αλλαγών της Πολιτικής Απορρήτου:

21/05/2018
Τροποποίηση όρων πολιτικής απορρήτου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κανονισμού GDPR 2018

κανόνες λειτουργίας